If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
съединител се сменя на 100 000 поне дискове и накладки според зависи как караш но пак трябва да изкарат над 50 000 ..не всяка година...за окачването от личен опит ти казвам..най добре си слагай само TRW за да не плащаш 2 пъти за едно и също нещо и да ти излезне по-скъпо в крайна сметка....по-скъпи са с доста наистина (около 30-40%) но знаеш за какво си даваш парите поне!
Ай стига...съединител се сменя ...според зависи колко ти трепери левият карак....на 155-та го смених на близо 300.000км.......май показваше на километраж 280.......хил.....питай Лисан как отвъртя болтовете...псуваше катао луд, ама е пич и свърши работа.....156-та е на близо 198 000хиляди и е на път да даде левият педал фира.....ама държи....да му мисли Лисан))....ако искаш да си сигурен...правиш колата и караш...ако не махаш на пътя.....и чакаш аварийно пиче, както казваме в блатото....
звънях на посочения телефон,доставка около една седмица,доставка около 30лв..... т.е. ефекта от ниската цена почти се губи
Сигурен ли си в това ? Пише с големи букви - доставка 4 лв при поръчка над 300лв .
Частите вероятно са на склад в чужбина така че времето за доставка е ок една седмица.
Допълнителна информация за "офертата". Очаквах да се разбера с човека, но се оказа стандартизиран джамбаз.
Колата е 156 1.9 jtd, след първия фейслифт. Каза, че е 2003 г., но не съм сигурен за това. Каза, че е 115 к.с. версията, но тук вече някой по-запознат алфист може да уточни. Обяви ми по-сериозна цена от тази, която очаквах, предвид сериозната нужда от боядисване на 50 кв. см. от тавана и почти целия заден калник. Нивото на оборудване май е най-ниското, усещането на пластмасите е сходно с тези на меганът на баща ми (лично мнение). Оригинално ЦД. Дръжките са страхотна глезотийка (пак лично). Даде ми устна гаранция за оригинално окачване и поне 70к км спокойствие, което май не е много основателно.
Сега реалният тест на колата. Беше в един двор и нямаше място за разходка, запали от раз и работеше много равномерно и гладко, чак мъркаше. Подадох й малко газ и я вдигнах до към 2500 оборота и никаква пушилка не се забеляза отзад, било то черна, сива или лилава. Мислех да пробвам теста с щеката и дали духа, но не ми се занимаваше. Вътре ми бе малко тясно отпред на височина (висок съм 1.94), отзад също.
Като цяло може би си заслужава, но не съм сигурен, че е колата за мен. Също да добавя, предложи ми я за 2500 и аз да си оправям козметичните работи.
за 2500 ...смятай че всичко отдоло е довиждане...а на двигателите им сипват разни добавки и всичко е наред докато не смениш маслото ..ии тогава приключва..
---------- Post added at 22:11 ---------- Previous post was at 22:11 ----------
без преглед в форумен сервиз обстоен..изобщо не си купувай Алфа Ромео !!!
за 2500 ...смятай че всичко отдоло е довиждане...а на двигателите им сипват разни добавки и всичко е наред докато не смениш маслото ..ии тогава приключва..
---------- Post added at 22:11 ---------- Previous post was at 22:11 ----------
без преглед в форумен сервиз обстоен..изобщо не си купувай Алфа Ромео !!!
Ти май доста си се уплашил аз си отидох сам,запалих си я,покарах я,раздадох малко газ,огледах най-основното и си я взех,след това обслужване и 100лв окачване,можеби масово колите са "накипрени и напудрени",но за 2500 извинявай.Аз 147 под 4500 не гледах не,че е гаранция но мое виждане.
Ти май доста си се уплашил аз си отидох сам,запалих си я,покарах я,раздадох малко газ,огледах най-основното и си я взех,след това обслужване и 100лв окачване,можеби масово колите са "накипрени и напудрени",но за 2500 извинявай.Аз 147 под 4500 не гледах не,че е гаранция но мое виждане.
еми извадил си късмет...на око няма как да направиш диагностика на двигателя иначе и аз това казвам...за 2500 не диагностика тр да и се прави а направо на ядрено магнитен резонанс да се кара в Александровска
Който разбира от коли и е карал Алфа,знае какво да гледа.Верно,че една диагностика не е излишна,ама като не разбираш и Нострадамус да дойде с теб на огледа няма полза.Перфектни коли няма,важното е да е здрав мотора и купето и да е вземеш на добри пари.Другите работи са без пари вече и се првят.
Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment